Toggle navigation
Otsi
Publikatsioonid
Profiilid
Registrid
Abi ja info
Switch to English
Intranet
Publikatsioonid
Profiilid
Registrid
Abi ja info
English
Intranet
Andmebaasid
Publikatsioonid
Otsing
Valitud kirjed
0
turundus (märksõna)
Kõikidelt väljadelt
Autori otsing
Märksõna otsing
Pealkirja otsing
algab
sisaldab
täpne vaste
Kõikidelt väljadelt
Autori otsing
Märksõna otsing
Pealkirja otsing
algab
sisaldab
täpne vaste
—
Kõikidelt väljadelt
Autori otsing
Märksõna otsing
Pealkirja otsing
algab
sisaldab
täpne vaste
—
Kõikidelt väljadelt
Autori otsing
Märksõna otsing
Pealkirja otsing
algab
sisaldab
täpne vaste
—
Kõikidelt väljadelt
Autori otsing
Märksõna otsing
Pealkirja otsing
algab
sisaldab
täpne vaste
—
Lisa tingimus
Liitotsing
Tühista
teaviku laadid
raamat
artikkel ajakirjas
artikkel ajalehes
artikkel kogumikus
dissertatsioon
Open Access
Teaduspublikatsioon
aasta
Kirjeid leitud
95
Vaata veel..
(6/19)
Ekspordi
ekspordi kõik päringu tulemused
(95)
Salvesta TXT fail
Salvesta PDF fail
prindi
Märgitud kirjetega toimetamiseks ava
valitud kirjed
kuva
Bibliokirje
Lühikirje
reasta
autor kasvavalt
autor kahanevalt
ilmumisaasta kasvavalt
ilmumisaasta kahanevalt
nimi kasvavalt
nimi kahanevalt
pealkiri kasvavalt
pealkiri kahanevalt
1
A multisensory, green, and energy efficient housing neuromarketing method
Kaklauskas, Arturas
;
Ubarte, Ieva
;
Kalibatas, Darius
;
Lill, Irene
Energies
2019
/
art. 3836, 30 p. : ill
https://doi.org/10.3390/en12203836
artikkel ajakirjas
2
Aasta Turundustegu 2020: selgusid avaliku sektori võitja ja ärikategooria finalistid
Reiter, Laura
BestMarketing.ee
2021
"Aasta Turundustegu 2020: selgusid avaliku sektori võitja ja ärikategooria finalistid "
artikkel ajalehes
3
Alkoholiturunduse eneseregulatsioon Eestis : raport [Võrguväljaanne]
Kõlvart, Merit
;
Rull, Addi
;
Kerikmäe, Tanel
;
Särav, Sandra
2014
http://media.voog.com/0000/0037/9083/files/eneseregulatsioon.pdf
raamat
4
Antecedents of online word-of-mouth and memorable experience concept
Riivits-Arkonsuo, Iivi
;
Leppiman, Anu
International journal of business and social research
2015
/
p. 1-14 : ill
artikkel ajakirjas
5
CASE STUDY: kampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma [Võrguväljaanne]
BestMarketing.ee
2021
"CASE STUDY: kampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma "
artikkel ajalehes
6
Case study: TalTechi vastuvõtukampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma [Võrguväljaanne]
turundajateliit.ee
2021
"Case study: TalTechi vastuvõtukampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma"
artikkel ajalehes
7
Conceptualization of experience marketing and country branding from a marketing management perspective = Elamusturunduse ja riigi brändimise kontseptualiseerimine turunduse juhtimise vaatenurgast
Same, Siiri
2015
dissertatsioon
8
Consumer behaviour in social media : patterns of sharing commercial messages
Riivits-Arkonsuo, Iivi
;
Leppiman, Anu
International business - Baltic business development
2013
/
p. 307-327 : ill
artikkel kogumikus
9
Consumer's journey as ambassador of brand experiences = Tarbija teekond brändielamuste saadikuna
Riivits-Arkonsuo, Iivi
2015
dissertatsioon
10
Customer orientation at a higher educational institution: the perspective of undergraduate business students in Estonia = Kliendiorientatsioon Eestis kõrghariduses ärialast haridust omandavate bakalaureusetudengite vaatenurgast
Koris, Riina
2014
dissertatsioon
11
Customers’ service-related engagement, experience, and behavioral intent: moderating role of age
Rather, Raouf Ahmad
;
Hollebeek, Linda D.
Journal of retailing and consumer services
2021
/
art. 102453, 10 p
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102453
artikkel ajakirjas
12
Design thinking as a tool to teach experience marketing
Leppiman, Anu
;
Kukk, Jana
Rethinking Entrepreneurship : Challenges for Management Education in Rising Economies : proceedings of the 25th CEEMAN Annual Conference, 20-22 September 2017, Hangzhou, China
2017
/
p. 72-73 : ill
http://www.ceeman.org/docs/default-source/cac-2017/proceedings-of-the-25th-ceeman-annual-conference.pdf?sfvrsn=0
artikkel kogumikus
13
Editorial: The future of organizations in the age of digital transformation – a critical discussion beyond marketing and buzzword
Durst, Susanne
;
Temel, Serdal
;
Ulvenblad, Pia
Management revue
2021
/
p. 106-107
https://doi.org/10.5771/0935-9915-2021-2-106
artikkel ajakirjas
14
Eesti meel on turgu
Kilk, Aleksander
Maaleht
2003
/
19. juuni, Euroleht, lk. 5
artikkel ajalehes
15
"Elamus turunduses, turundus elamuses" : 5 aastat elamusturundust Tallinna Tehnikaülikoolis : konverentsi ettekannete laiendatud abstraktide kogumik : 6. mai 2014 [Võrguväljaanne]
2014
http://www.ttu.ee/public/m/majandusteaduskond/Teadus/Konverentsid/Turunduskonverentsi_kogumik_2014.pdf
raamat
16
Elamusdisain turunduses : turunduse õppetooli IV kevadkonverents : konverentsi ettekannete abstraktide kogumik : 10. mai 2016 [Võrguteavik]
2016
https://www.ttu.ee/public/m/majandusteaduskond/Sundmused/TurKonvAbstraktid.pdf
raamat
17
Enne kui saabuvad „välisrebased“
Pärismaa, Sirje
Õpetajate Leht
2021
/
Lk. 2-3 : fot
https://dea.digar.ee/article/opetajateleht/2021/06/04/5.1
artikkel ajalehes
18
Esimene eestikeelne raamat turundusest : [retsensioon rmt.: Sepp, I. Marketingi alused. Trt., 1990]
Mereste, Uno
Eesti Väliskaubanduse Teataja
1991
/
3, lk. 46
artikkel ajakirjas
19
Ettevõtja
Vihalem, Ann
;
Teder, Juhan
2001-2014
https://www.ester.ee/record=b1508175*est
raamat
20
[Ettevõtja]
Vihalem, Ann
;
Teder, Juhan
2001-2015
https://www.ester.ee/record=b1828944*est
raamat
21
Experience marketing from a teaching and learning perspective [Online resource]
Leppiman, Anu
;
Riivits-Arkonsuo, Iivi
;
Kukk, Jana
Journal of marketing trends
2018
/
p. 113-121 : ill
https://marketing-trends-congress.com/sites/default/files/inline-files/JMT%20DEF%202018%20Vol%205_N2_April-min%20%281%29-compressed.pdf
artikkel ajakirjas
22
Experience marketing from a teaching and learning perspective [Online resource]
Leppiman, Anu
;
Riivits-Arkonsuo, Iivi
Proceedings of 16th International Marketing Trends Conference, 16th IMTC 2017
2017
/
10 p
http://archives.marketing-trends-congress.com/2017/index.html
artikkel kogumikus
23
Experiences of teaching "experience marketing" at Tallinn Business School
Leppiman, Anu
;
Riivits-Arkonsuo, Iivi
Management Education for a Digital World : proceedings of the 24th CEEMAN Annual Conference : 28-30 September 2016, Tallinn, Estonia
2016
/
p. 64-65
http://www.ceeman.org/docs/default-source/hc-presentations/proceedings-of-the-24th-ceeman-annual-conference.pdf?sfvrsn=0
artikkel kogumikus
24
Experiential marketing for tourism destinations
Rather, Raouf Ahmad
;
Hollebeek, Linda D.
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
2020
/
12 p
https://doi.org/10.4324/9780429203916
artikkel kogumikus
25
Facebook versus Google+
Tamme, Heidi
;
Iher, Kersti
;
Lillo, Lidia
Stratos Futuris [Electronic resource] : Business Model Innovation Conference, 19 January 2012
2012
/
52 p. : ill. [CD-ROM]
http://www.ester.ee/record=b4451043*est
artikkel kogumikus
Kirjeid leitud 95, kuvan
1 - 25
eelmine
1
2
3
4
järgmine
pealkiri
8
1.
Elamus turunduses - turundus elamuses [Elektrooniline publikatsioon]
2.
"Elamus turunduses, turundus elamuses" : 5 aastat elamusturundust Tallinna Tehnikaülikoolis : konverentsi ettekannete laiendatud abstraktide kogumik : 6. mai 2014 [Võrguväljaanne]
3.
Kolledžid ootavad koolipinki eakaid : [ka TTÜ Virumaa kolledž : turundus- ja kommunikatsioonijuhi Anna Kaljusaare, arendusdirektori Mare Roosilehe ja kolledži direktori Viktor Andrejevi kommentaaridega]
4.
Konkurents, turg ja turundus : (teaduslik-referatiivne kogumik)
5.
Rahvusvaheline turundus
6.
Teguderohke aasta turundus- ja kommunikatsiooniosakonnas
7.
Turundus on vastuolu sotsiaalse vastutusega
8.
Uuel raamatul vargusekahtlus : uue käsiraamatu "Aktiivne müük ja turundus" osa teksti on sõna-sõnalt üle võetud raamatust "Marketing. Hind, müük, reklaam" [koostanud A.Vihalem]
märksõna
6
1.
e-turundus
2.
roheline turundus
3.
sotsiaalne turundus
4.
suust-suhu-turundus
5.
tallinna tehnikaülikool. Turundus- ja kommunikatsioonitalitus
6.
turundus
allikas
2
1.
Konkurents, turg ja turundus : (teaduslik-referatiivne kogumik). 1. osa
2.
"Elamus turunduses, turundus elamuses" : 5 aastat elamusturundust Tallinna Tehnikaülikoolis : konverentsi ettekannete laiendatud abstraktide kogumik : 6. mai 2014
kirjastus/väljaandja
1
1.
TTÜ turundus- ja kommunikatsiooniosakond
võtmesõna
1
1.
turundus
TTÜ struktuuriüksus
1
1.
turundus- ja kommunikatsiooniosakond